Szolgáltatások
Az előfizetői szolgáltatásokkal kapcsolatban elsősorban az ügyfélszolgálaton keresztül állunk rendelkezésre. Amennyiben bármilyen tevékenységünkkel elégedetlen, az előfizetői tájékoztató szerinti fórumokon tehet panaszt.
A panaszok, hibák elhárításának maximális és cél értékeit valamint az előző évi teljesülést a minőségi mutatók között találja meg.
Az előfizetői szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos viták rendezése végett az előfizetői tájékoztató keretében felsorolt fogyasztóvédelmi szervekhez, szervezetekhez, hatósághoz vagy bírósághoz fordulhatnak előfizetőink.
SZOLGÁLTATÁSAINK:
Kábel TV
Internet
Telefon
Innen letöltheti az általános szerződési feltételeket.
A szolgáltatások be vagy kikapcsolását írásban kell megrendelni az ügyfélszolgálaton személyesen, levélben vagy e-mailen. Egyes változtatások telefonon is bejelenthetőek